ConnyT funderar

2009-06-25

IPRED – mer vansinne

Filed under: internet — Taggar: — connyt @ 13:33

Har f-n kan tingsrätten komma fram till detta beslut?!

Om det inte finns mer material än det som har gått att läsa på nätet är det helsnurrigt hur en lösenordskyddad ftp-server kan anses vara ”tillgänglig” för allmänheten. Jag blir alldeles matt av den s.k. svenska rättvisan numera. Vad är det som händer?! Finns det ingen logik i domstolarna som en vanlig människa kan fatta!?

UPPDATERING: Som om detta inte vore nog skriver nu Expressen att hovrätten kommit fram till att Tomas Norström INTE var jävig i TPB-rättegången. Förvånad? Någon?

Många reagerar: åsiktskanonen, kulturbloggen, Ett Otyg, Stefan Stenudd m.fl. mf.l.

Piratpartiet till riksdagen 2010!

3 kommentarer

  1. Kalla mig paranoid och konspirationsteoretisk men jag tycker detta börjar osa katt…
    Vad är det som händer? Är det Sverige?

    Kommentar av Kimmi — 2009-06-25 @ 14:05

  2. Helt ABSURDT!
    Detta är inte rättvisa, det är RÄTTSRÖTA hela vägen.

    Mutade poliser, ministerstyre, jäviga domare, jäviga tredningsmän, beställningslagar, massövervakning, hotbrev och utpressning.

    VAD FAN ÄR DET SOM HÄNDER!?!?!?
    Nu röstar jag fan PIRAT i riksdagsvalet!

    Kommentar av Minna — 2009-06-25 @ 15:13

  3. […] Schultz, Mina Moderata Karameller, Tankar från roten, Emma Opassande, Techrisk, Kulturbloggen, ConnyT, Illinoise, I hell-mans värld, Arrelius, […]

    Pingback av Jag är numera rik | Polisstaten — 2012-01-30 @ 00:24


RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

